Pranjem novca, u smislu relevantnog zakonodavstva BIH smatra se: transfer imovine koja potiče od kriminalnih radnji, svako prikrivanje ili utaja prave prirode imovine kada se ima spoznaja da ta imovina potječe od kriminalne radnje, stjecanje, posjedovanje ili upotreba imovine ako postoji spoznaja da je takva imovina proistekla iz čina kriminalne radnje, prikrivanje nezakonito stečene imovine ili kapitala stečenog pri vlasničkoj transformaciji.
Naše iskustvo u ovoj oblasti je iznimno, te uključuje deceniju rada sa istaknutim finansijskim institucijama BIH i regiona na osnovu relevantnog zakonodavstva (u BIH Zakona o sprječavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti, te Pravilnika o procjeni rizika, podacima, informacijama, dokumentaciji, metodama identifikacije i ostalim minimalnim pokazateljima neopdhonim za efikasnu provedbu odredbi Zakona o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti).
Našim uslugama za klijente osiguravamo visoke etičke i profesionalne standarde odgovornog osoblja i efikasno sprečavanje mogućnosti da kriminalni elementi zloupotrebljavaju naše klijente – a što podrazmjeva uspostavu adekvatnih kontrola za sprečavanje, otkrivanje i obavještavanje nadležnih institucija o kriminalnim aktivnostima ili prevarama, odnosno o propisanim ili sumnjivim transakcijama i aktivnostima klijenata.
Naše usluge u predmetnoj oblasti uključuju (bez ograničenja) revizije tj. analize kontrola u oblasti sprječavanja pranja novca i finansiranja terorizma, i preporuke za naprijeđenje Savjetodavne usluge za uspostavu adekvatnog kontrolnog okvira (Program, interne politike i procedure, procesi) za relevantne segmente sprječavanja pranja novca i finansiranja terorizma:
- Politika ‘upoznaj svog klijenta’ (KYC)
- Politika identifikacije i dubinske analize klijenata
- Politika praćenja (monitoring) aktivnosti i klijenata
- Procedure internog izvještavanja i izvještavanja ovlaštenih organa
- Upravljanje rizicima SPNFTA
- Obuka uposlenika
- Drugo…